niedziela, 9 października 2011

Wspomnienia.

Piosenka - klik.
Zamknęłam oczy. Chciałabym znajdować się daleko stąd... Miałam wrażenie, że mam kamień w głowie. Oddychałam głęboko, ale mimo to, nie mogłam złapać tchu. Słyszałam jedynie bicie własnego serca. Odbijało się echem w mojej podświadomości. Powietrze było ciężkie i nieprzyjemnie wilgotne. Przed oczami przelatywały mi straszne obrazy, których ani na chwilę nie mogłam się pozbyć. Wspomnienia nie dają mi spokoju. Są torturą, od której nie mogę się uwolnić. Ile bym dała by cofnąć czas i zacząć wszystko od początku? Nie popełnić błędów, które wpłynęły na moje nieszczęście.
Myślami byłam wszędzie. W głowie miałam wysypisko śmieci. Jest ich tak dużo, że nie potrafię ich ogranąć, ale z drugiej strony nie dopuszczam do siebie myśli, że mogłoby być inaczej. Gdybym teraz, w tej chwili, była wolna od zmartwień, również czułabym się zaniepokojona. Co się ze mną dzieje?! Czemu nic nie może być prostrze?
Jestem zagubiona.

Shadow~

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz